XXI Sesja Rady Gminy Piszczac

w dniu 2021-02-12, godz. 14:00

1.Otwarcie sesji.

2.Stwierdzenie quorum.

3.Przyjęcie porządku obrad.

Głosowanie (Przyjęcie porządku obrad.)

4.Przyjęcie protokółu z ostatniej sesji.

Głosowanie (Przyjęcie protokółu z ostatniej sesji.)

5.Sprawozdanie z wykonania uchwał.

6.Sprawozdanie z działalności od ostatniej sesji:

-Przewodniczącego Rady Gminy,

-Wójta Gminy,

-Przewodniczących Komisji Stałych.

7.Podjęcie uchwały w sprawie:

-wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki takiej opłaty;

Głosowanie (wyboru metody ustalenia opłaty za gospod...)

-zwolnień z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli kompostujących bioodpady stanowiące odpady komunalne w kompostowniku przydomowym;

Głosowanie (zwolnień z opłaty za gospodarowanie odpa...)

-udzielenia pomocy rzeczowej Powiatowi Bialskiemu w zakresie budowy chodników;

Głosowanie (udzielenia pomocy rzeczowej Powiatowi Bi...)

-środków finansowych przeznaczonych na pomoc zdrowotną dla nauczycieli, rodzaju świadczeń przyznawanych w ramach tej pomocy oraz warunków i sposobu ich przyznawania;

Głosowanie (środków finansowych przeznaczonych na po...)

-wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości;

Głosowanie (wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nier...)

-uchwalenia Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy Piszczac na lata 2021–2025;

Głosowanie (uchwalenia Wieloletniego Programu Gospod...)

-wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego w celu przygotowania i realizacji Strategii Rozwoju Ponadlokalnego gmin Przygranicznego Obszaru Funkcjonalnego "Aktywne Pogranicze";

Głosowanie (Dotycząca wyrażenia zgody na zawarcie po...)

-szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania Strategii Rozwoju Ponadlokalnego gmin Przygranicznego Obszaru Funkcjonalnego "Aktywne Pogranicze", w tym trybu Konsultacji.

Głosowanie (szczegółowego trybu i harmonogramu oprac...)

7.Zapoznanie z pismami, które wpłynęły do Rady Gminy.

9.Wolne wnioski i informacje.

8.Zamknięcie obrad.