1.Otwarcie sesji.
2.Stwierdzenie quorum.
3.Przyjęcie porządku obrad.
Głosowanie (Przyjęcie porządku obrad.)4.Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
Głosowanie (Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.)5.Sprawozdanie z wykonania uchwał.
6.Sprawozdanie z działalności od ostatniej sesji:
-Przewodniczącego Rady Miejskiej,
-Burmistrza Gminy,
-Przewodniczących Komisji Stałych.
7.Podjęcie uchwały w sprawie
-zmian w uchwale budżetowej na 2025 rok;
Głosowanie (zmian w uchwale budżetowej na 2025 rok;)-zmian wieloletniej prognozy finansowej;
Głosowanie (zmian wieloletniej prognozy finansowej;)-wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu na rzecz KROBE Sp. z o.o. z siedzibą w Międzyrzecu Podlaskim;
Głosowanie (wyrażenia zgody na ustanowienie służebno...)-wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy z dotychczasowym dzierżawcą, której przedmiotem jest ta sama nieruchomość;
Głosowanie (wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umo...)-określenia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Piszczac na rok 2025;
Głosowanie (określenia programu opieki nad zwierzęta...)-ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz zasad usytuowania miejsc sprzedaży napojów alkoholowych na terenie Gminy Piszczac;
Głosowanie (ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na...)-przyjęcia gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, narkomanii oraz uzależnień behawioralnych Gminy Piszczac na lata 2025 -2028;
Głosowanie (przyjęcia gminnego programu profilaktyki...)-przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz ochrony osób dotkniętych przemocą domową na lata 2025-2030;
Głosowanie (przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdział...)-udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Bialskiemu w zakresie opracowania dokumentacji projektowej.
Głosowanie (udzielenia pomocy finansowej Powiatowi B...)-wskazania przedstawicieli Rady Miejskiej Piszczac do udziału w pracach Komitetu Rewitalizacji Gminy Piszczac.
Głosowanie (wskazania przedstawicieli Rady Miejskiej...)8.Zapoznanie z pismami które wpłynęły do Rady Miejskiej.
9.Wolne wnioski i informacje.
10.Zamknięcie obrad.